Factice Factory - The White Days (2014)

Frankrijk

7. Kaugummi (4:48)
  8. Wortschatz (4:12)
  9. Lazward (5:18)
avatar van Alicia
Voor niets gaat de zon op en nog mooier... voor helemaal niets wordt deze muziek in je mailbox gedropt. Inclusief een hartstochtelijke The Cure cover in de Franse taal! Er wordt "gezongen" in het Engels, Duits en Frans.

Denk aan shoegaze, post-punk, dark wave, veel elektronica, denk aan Kraftwerk, denk aan...

Een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de mond kijken, beste mensen!
Maar ik ben er blij mee, want het klinkt niet slecht. De geluidskwaliteit is zelfs erg goed te noemen!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Gratis en de beste nummers op 1 en 2. Wel relaxed sfeertje, maar niet alle nummers zijn even sterk.
Wortschatz bijvoorbeeld begint wel heel anders dan de overige nummers. Is ook veel te snel.

avatar van Alicia
Inderdaad, de beste nummers zijn te vinden op 1 en 2. Wortschatz is ook het minste nummer en valt uit de toon. Alle overige nummers zijn wat mij betreft prima. Het volgende album vind ik zelfs nog iets beter en overweeg deze een keer aan te schaffen.

Al met al, FF is leuke ontdekking en dat (The White Days) gratis!