Pan American - Pan American (1998)

Electronic / Avant-Garde

7. Noun (7:53)
  8. Lake Supplies (4:57)
  9. Part One (5:53)
avatar van Nakur
Mooie, ritmische plaat van Mark Nelson, Stukken beter dan het minimalistische The River Made No Sound en iets levendiger dan de recente White Bird Release. Maar nog (lang) niet zo goed als Quiet City. Toch 4*

avatar van Jazper
Beter dan The River Made No Sound?

Moet ik toch maar eens gaan herbeluisteren

avatar van Nakur
Ik vind Pan American op zijn minimaalst wel wat hebben en kan er zeker van genieten, maar dan wel in een context waar er naar climaxen wordt toegewerkt. En laat dat laatste nu nauwelijks aanwezig zijn op The River Made No Sound. No offence, goede plaat maar het mist wat.

avatar van popstranger
Deze hinkt voor mij ook al dicht tegen de 4* aan, het is zo'n muziek waarvan ik echt tot rust kan komen zonder dat het te zweverig gaat worden. Voorlopig dus een stevige 3,5 en zien waar het naartoe gaat met deze plaat.