Pallas - Wearewhoweare (2014)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Shadow of the Sun (7:39)
  2. New Life (4:51)
  3. Harvest Moon (7:19)
  4. And I Wonder Why (7:05)
  5. Dominion (9:09)
  6. Wake Up Call (6:33)
  7. In Cold Blood (3:52)
  8. Winter Is Coming (8:00)
  9. Wearewhoweare Megamix * (6:38)
Ozric Spacefolk
Hoes is te gek. De muziek niet. De productie is verschrikkelijk. Ik vind het erg moeilijk om deze plaat uit te zitten. Het is lawaaiig, ongebalanceerd en gewoon supperknullig. Het klinkt als een demo-plaat. Daarbij zijn de songs ook niet erg sterk en is de zang niet erg goed.

avatar van Lexcoaster
Dan nu de hamvraag: wat is er wél goed? Of geef je die 3* vanwege de hoes?

Ozric Spacefolk
3 is voor mij echt een krappe voldoende. Pallas zijn harde werkers, en er zit veel werk en passie in deze plaat. En de liefhebber zal er zeker blij van worden. Maar ik ben geen liefhebber.

01. 3*
07. 5*
08. 4*
09. 2*

Schaal 1-2-3-4-5
Keuze: Instrumental = geen cijfer.

avatar van Soul Dreamer
Dat lijstje van gorpmooorb, daar snap ik dus niks van. Mijn album heeft maar 8 nummers, geen 9.

Eenmaal gedraaid. Het album is niet slecht, maar om een goed oordeel te geven zal ik de plaat nog een paar keer moeten horen. Voorlopig 3.5

avatar van Brunniepoo
Soul Dreamer schreef:

Wees blij, het negende nummer heet wearewhoweare megamix en is precies wat je ervan kunt verwachten...