Donell Jones - Where I Wanna Be (1999)

R&B
Label: LaFace

1. U Know What's Up (4:06)
  2. Shorty (Got Her Eyes on Me) (3:16)
  3. Where I Wanna Be (4:18)
  4. Have You Seen Her (3:46)
  5. This Luv (4:13)
  6. All Her Love (4:40)
  7. It's Alright (4:28)
  8. Think About It (Don't Call My Crib) (5:42)
  9. He Won't Hurt You (4:54)
  10. Pushin (4:59)
  11. I Wanna Luv U (4:22)
  12. When I Was Down (3:52)
  13. U Know What's Up (4:03)

met Left Eye

avatar van T.O.
Het eerste nummer vond ik toch wel een leuke hit destijds.

avatar van musicfriek
Ja, heerlijk relaxed plaatje. Maar deed hij dat nummer niet samen met iemand?

avatar van musicfriek
Heb het ff opgezocht. Lisa "Left Eye" Lopes (moge zij in vrede rusten..) deed mee met de backing vocals. Nu weet ik het weer.

musicfriek schreef:

het laatste nummer op het album. Lees en zie: Lisa Left Eye.

avatar van musicfriek
Ja dat zag ik later ook ineens. Ik keek alleen naar track 1 dus vandaar mijn vraag.

musicfriek schreef:

Uhm, het nummer Left Eye is een remix.

Reijersen schreef:
Uhm, het nummer Left Eye is een remix.

Ja precies en dus de versie die in de Top 40 heeft gestaan.

musicfriek schreef:

Ja precies en dus de versie die in de Top 40 heeft gestaan.

Heb het even voor je nagezocht

De versie die uitgebracht is inderdaad de remix versie met Lisa Lef Eyes Lopes. Daardoor zien veel mensen de andere als remix.

avatar van Reijersen
Met 'U Know What's Up' kwam Donell Jones' doorbraak. Het album staat vol met van diezelfde relaxte R&B songs. Sterke stem en een fijne sound.

avatar van jelmer19
ik verhoog deze naar 4,5*
Vandaag weer even geluisterd in de auto onderweg naar me werk.
Heerlijke muziek zoals Donell Jones alleen kan en gegarandeerd de hele weg meezingen
erg sterk album..

avatar van Reijersen
Nooit geweten, maar 'U Know What's Up' is geschreven door Anthony Hamilton.

avatar van Soulistic
Lekker plaatje was en blijft dit!
"Shorty (Got Her Eyes on Me)" Blijft gewoon een tijdloos nummer die ik kan blijven draaien!
En natuurlijk het aanstekelijke "U Know What's Up"
3,5 ster!

avatar van Madonna
Heb deze CD. Tijd niet geluisterd. Hij gaat naar mijn IPod. Lekkere muziek.

avatar van Shelter
Top album en een van de betere zangers in de R&B scene naar mijn mening.
Heeft echt een mooi geluid en is niet te glad zoals Ne-yo.
Ik heb echt veel favorieten op dit album; 1, 2,3, 4, 7 en 11.
Vooral Where I Wanna Be kan ik altijd opzetten.

avatar van pureshores
U know what's up=heel sterk nummer en dan wel de versie met Left Eye. Daardoor dit album wel eens beluisterd maar de rest kabbelt teveel voort en zo'n clubnummer staat er verder niet echt op

avatar van Shelter
kabbelt voort??? vet mooie R&B bedoel je en echt een goede stem.
Nee inderdaad als je naar club nummers zocht dan staat er niet veel op maar dan moet je ook niet een Donell Jones album pakken maar een van Usher of zo

avatar van pureshores
klopt
Maar de single geeft niet weer hoe het album is bedoelde ik (iets waar Toni Braxton ook vaak aan doet)

ah op die manier ok
Das inderdaad een lullig gekozen single dan want inderdaad de enige uptempo track.
Eigenlijk past die er ook niet op, maar omdat het een vet nummer is vergeef ik het hem