Yella - One Mo Nigga Ta Go (1996)

Label: Scotti Bros.

1. Dose of Reality (0:33)
  2. West Side Story (3:43)

met Dirty Red

3. Interlude 1 (0:20)
  4. Streets Won't Let Me Go (4:01)

met Dresta

5. Interlude 2 (0:10)
  6. Neva Had a Chance (4:40)
  7. Interlude 3 (0:14)
  8. 4 tha E (4:48)

met Kokane

9. Interlude 4 (0:12)
  10. Send 4 Me (6:15)

met Traci Nelson

11. Interlude 5 (0:16)
  12. Dat's How I'm Livin (5:00)

met B.G. Knocc Out

18. So in Luv (4:57)
  19. Interlude 9 (0:30)
  20. Not Long Ago (3:12)
Marcel²
Waar komen in godsnaam al die hip hop albums vandaan, ik dacht dat ik alles had, ook deze mis ik.

avatar van Hans Brouwer
Marcel Jongeneel schreef:

Hou je ook al van hip hop Marcel? Volgens mij vindt jij alles mooi of heb ik het mis?

Groeten, Hans

Electro_
Zo zonde dat ze die hele Engelse taal verpesten.
"One Mo Nigga Ta Go"? Waarom niet gewoon de góeie manier.

avatar van Kos
Kos
Soloplaatje van N.W.A. d.j. Yella. Grappig, ik ken m ook niet.

eazyfan
zeer goeie cd helemaal ter ere van Eazy-E.prachtige productie van DJ Yella.zelfs de skits zijn cool.WestSide Story en 4 Tha E zijn gewoon zoooo mooi.DJ Yella was tog
zowat de trouwste N.W.A-lid van E tesamen met Ren
maar Yella tog meer en dit bewijst zowat dat deze man egt kan rappen.prachtig werk Yella

avatar van thomzi50
Ik geef het voorlopig maar drie sterren. Onbekend soloalbum, ook wel tereceht dat het niet zo'n bekende plaat is. Ik zie hem overigens wel altijd op platenbeurzen in de Rai of in Utrecht, helaas heb ik hem voor de volle prijs bij Fame gekocht. Bij vlagen produceert Yella heel degelijk maar vooral de gastrappers kunnen me niet heel lang boeien. Toch zorgen de vele korte nummers voor een aangename afwisseling waardoor ik altijd wel geboeid blijf luisteren.

avatar van thomzi50
eazyfan schreef:
dit bewijst zowat dat deze man egt kan rappen

thomzi50 schreef:

Je hebt toch niet zo goed geluisterd, want hij rapt geen enkele keer op deze cd
Ja dat wel,lol, nouja Idd het zijn de artiesten die rappen maar Yella die de teksten schreef voor een erg groot stuk, en alle producties zijn natuurlijk ook door hem.

Maarten||
thomzi50 schreef:

Je hebt toch niet zo goed geluisterd, want hij rapt geen enkele keer op deze cd

rapt hij niet? wat moet ik dan van dit album verwachten?

eazyfan
Gewoon 10 vette beats en verschillende rappers die allemaal tracks brengen ter ere van Eazy-E. Niet zo super maar wel leuk: 3*.

avatar van Jorge-E
De helft zijn interludes. Dus dan zijn er maar 10 echte liedjes op. Voor de rest wel een goed album ter ere van Eazy.

avatar van TheLegacy
En deze man maakt tegenwoordig Porno films