Bizarre - Attack of the Weirdos (1998)

Alternatieve titel: Attack of the Weirdos: The EP

met Eminem en Fuzz

4. Down Low (2:14)
  5. Over React (3:56)
  6. Butterfly (3:25)
  7. Get the Dick [Raw Mix] (6:36)

met Az Izz, Pacewon, Yah Lover en Young Zee

Relax
Nee is dit echt ?
2 vijfen ... en hier had Bizarre zo weinig talent, zwaar duidelijk te horen op het nummer "This Rap Game" uit 2001 op het album 8 Mile Soundtrack...
En hier nog een debuut EP ook nog, haha ik zal dit eens opzoeken.

avatar van thomzi50
Ik had 'm ooit op mijn p.c. Veel leuks was het niet, dat weet ik nog wel, maar ik ken het album te slecht om het te bestemmen.

CaliLove
Staan wel wat leuke tracks op, vooral Rap Guys draai ik regelmatig n's af, wat een dope, duistere beat op die track ook.
Trife Thieves is een leuke track van back in the dayz waar je ook Eminem nog op hoort voor ie bekend was.
Verder zijn het allemaal vermakelijke leuke tracks.
Toptrack : Rap Guys

Apart gemiddelde. Toen ik dit hoorde (2 jaar terug ofzo) gooide ik het vrij snel weer weg...

Relax
Ik wist niet dat Jay Dee hierop meedeed.

Improvision
Ze zijn beiden van Detroit. Jay Dee zou ook nog enkele albums aan materiaal hebben met Proof. In de tijd voor Eminem en dan vooral Aftermath er een voet aan wal kreeg leek het me een hechte groep daar.

Dit album heeft ook enkele Dilla producties, en is van een groep waar Proof ook in zat:
5 Elementz - The Album That Time Forgot (1998)

avatar van KILLERBEE99
Best redelijke EP van Bizarre uit de underground dagen

"This place is my house I might as well erase my face with white out
cause y'all can't see me like Mase's eyebrows " uit Trife Thieves van Eminem is altijd zo grappig vind ik.