UFO - The Decca Years (1993)

Label: Repertoire

1. Boogie (4:19)
  2. Prince Kajuku (3:57)
  3. Timothy (3:30)
  4. C'mon Everybody (3:13)
  5. Follow You Home (2:15)
  6. Shake It About (3:49)
  7. Galactic Love (3:01)
  8. Coming of Prince Kajuku (3:46)
  9. (Come Away) Melinda (5:08)
  10. Unidentified Flying Object (2:19)
  11. Loving Club [7" Version] (4:00)
  12. Give Her the Gun (4:02)
  13. Sweet Little Thing (3:52)
  14. Treacle People (3:25)
  15. Evil (3:30)
  16. Silver Bird (6:55)
  17. Who Do You Love (7:51)
  18. Prince Kajuku / The Coming of Prince (8:31)
buizen
Bij wijze van hoge uitzondering vandaag meer eens een CD'tje gekocht. Deze. "Digitally remastered" staat er ook nog op. UFO is een van mijn favoriete bands en dit oude spul had ik nog niet op een geluidsdrager.
Het exemplaar dat ik nu heb heeft een andere hoes. En er zit een extra CD-2 bij, met daarop "extendend versions" van de songs:
Disc 2
. Star Storm 18.53
. Flying 26.29
. Who Do You Love (live) 9.30
. Boogie For George (live) 11.42

Sterrenwaardering volgt. Eerst maar eens regelmatig luisteren.

avatar van Rinus
Heb ook de dubbel cd uitvoering en geremasterd, heruitgave in 2012, klinkt het geluid echt goed. Echt muziek van die tijd. Soms erg lange songs zoals dat in de toenmalige prog scène gebruikelijk was

Leuk om te weten dat ze toch van de eerste 3 albums on deze bezetting, dus inclusief het hier nooit ifficieel uitgebrachte live album, nog 3 miljoen exemplaren verkochten in Japan, Duitsland en Frankrijk. En hier kn die tjd zowat compleet onbekend.

avatar van kapiteingilo
Prima album - leuke sfeer - de nummers zijn heel goed gebracht. Ik ben een fan van hun vroege werk! 3,5 sterren