Mr. Polska - ‘$NOLLER’ (2015)

Hip-Hop / Electronic

5. Dekentje
  6. 10K Wolken

met Ronnie Flex

7. Vibe
  8. Wij Falen Soms (Mooie Dingen)
  9. Discodochter

met Mr Polska en Ronnie Flex

13. Boaz van de Beatz - Guappa *

met Mr. Polska en RiFF RAFF

GCITY050
Enorm veel zin in! De Libi was sick, wederom kwam die met een nieuwe sound. Alleen Survivaltocht was 3x niks... Benieuwd naar het geheel.

avatar van Tha)Sven
Gaat ongetwijfeld een van de beste Nederlandse albums dit jaar worden.

avatar van Arrie
Hahaha, die hoes, die titel.

avatar van Justinx
Cocaïne in m'n aap lol. Ik vind de producties in veel gevallen nog niet eens zo heel slecht, maar die teksten zijn erbarmelijk.

GCITY050
Betere beats verwacht ik dit jaar niet. *4

avatar van Fade.
Fijn album met dikke beats. 4*

avatar van Thomas91
Ravotten is heerlijk.

Bonustrack No Way Home heb ik al enorm vaak geluisterd, maar blijft ook fantastisch.

Voor de rest valt het me niet erg tegen, maar dit vind ik wel enorme uitschieters.

avatar van 128bpm
1,0
Boaz van de Beatz heeft voor dit album geweldige beats afgeleverd! Jammer dat de teksten en raps van Polska nergens op slaan... Een instrumentale versie van dit album zou ik met meer sterren waarderen.

Godver Polska is echt ruk maar de beats zijn dik!

avatar van andnino
Ik luister erg graag naar de eerste helft van dit album vanwege de zeer dikke beats. Naar de teksten luister ik amper meer, op dat gebied is er ook niet zo heel veel te beleven. Mocht er een instrumentale versie verschenen, wordt ik daar graag van op de hoogte gebracht. Tot die tijd alsnog een 3,5*, maar dat is vooral een verdienste van Boaz van de Beats.

avatar van Fade.
Verlaagd naar 2*. Volledig in de hype van het uitbrengen een 4 gegeven, maar absoluut niet waard. De beats zijn heel dik, de rest niet.