Amel Larrieux - Infinite Possibilities (2000)

Soul
Label: 550

1. Get Up (4:05)
  2. I N I (3:51)
  3. Sweet Misery (4:28)
  4. Searchin' for My Soul (3:46)
  5. Even If (4:40)
  6. Infinite Possibilities (4:19)
  7. Shine (4:44)
  8. Down (4:58)
  9. Weather (6:07)
  10. Make Me Whole (4:32)
  11. Get Up [Thread Had Fun Remix] (4:18)
avatar van Reijersen
Erg matig debuut van deze zangeres die zeker wat in haar mars heeft. Het komt er alleen totaal niet uit. Misschien komen die mogelijkheden er ooit uit.

avatar van principal2000
Dit is dus haar debuut. Heb deze na Bravebird gekocht, dus de chronologie is enigszins verstoord bij mij.
Dit album vind ik een beetje ingetogen en bij vlagen zelfs flets. Ik vind het niet vervelend, maar ik mis echte uitschieters. ZOdoende ga ik voor een krappe voldoende.

avatar van Minneapolis
Alleen Infinite Possibilities en de remix van Get up (ondanks de rap) vind ik echt goed.
Die remix liet horen welke kant mevrouw Larrieux uit ging met de veel sterkere opvolger Bravebird.