Percussions - 2011 Until 2014 (2015)

Electronic / Dance
Uitgebracht in eigen beheer

1. February 2014 (5:58)
  2. March 2013 (1:53)
  3. Blatant Water Cannon (5:58)
  4. Sext (5:28)
  9. Rabbit Songs (7:20)
  10. Ascii Bot (8:26)
  11. January 2014 (5:42)
tuktak
Beetje gemakkelijk aandoende stijloefeningetjes van Four Tet. Weinig echt goed uitgedachte tracks, maar daarmee dan toch al meteen aan de top van de middelmaat.

avatar van RogerV
Het zijn enkele oude singles van de afgelopen jaren aangevuld met wat meuk die hij nog had liggen. De tracks van die singles zijn behoorlijk goed.

Alleen jammer dat hij niet de moeite nam om gewoon een paar nieuwe tracks te produceren voor een echt album. Nu is het een verzamelaar van een paar singles plus wat totaal oninteressante flodders.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Zowel het overgrote deel van de nummers van de EP's als January 2014 en February 2014 vind ik fantastisch, met KHLHI natuurlijk als hoogtepunt. Als geheel weet het me niet te blijven boeien (dat is vaker het geval met DJ-platen die vooral teren op percussie-stijloefeningen, zoals bijvoorbeeld ook deze), maar de kwaliteit van de losse tracks is in mijn ogen hoog genoeg voor een mooie beoordeling.