The Reindeer Section - Son of Evil Reindeer (2002)

Label: Bright Star

1. Grand Parade (3:16)
  2. Budapest (3:25)
  3. Strike Me Down (2:52)
  4. Your Sweet Voice (4:46)
  5. I'll Be Here When You Wake (3:10)
  6. Where I Fall (3:05)
  7. Cartwheels (4:07)
  8. Last Song on Blue Tape (2:35)
  9. Cold Water (3:08)
  10. You Are My Joy (3:45)
  11. Who Told You (3:10)
  12. Whodunnit (3:25)
Heerlijke rustige muziek. Your Sweet Voice en Cold Water zijn echte goed. 4*

avatar van starbright boy
Ben eigenlijk wel benieuwd of The Reindeer Section nu Snow Patrol zo groot is nog eens een plaat gaat maken.

Dit kan gerust tippen aan de platen van snow patrol, en de clip die bij 'you are my joy' hoort, is ook erg leuk.

Your sweet voice is de beste! maakt me aan het janken! echt vreselijk mooi!

en you are my joy is ook super de hele cd klinkt wel goed!!! ik vind het heel anders dan snow patrol, snow patrol heb ik laatst live gezien en dat was super maar alleen maar electrische gitaar! en dit is toch iets meer acoustisch... =)

Favourite
stevie schreef:

Die clip is briljant!

avatar van timhardt
Erg verslavend plaatje, net geen 5* eigenlijk, al komt dit er erg dichtbij!

avatar van midnight boom
Erg mooi,

die stem van gary lightbody weet me altijd weer kippevel te geven!
Knap hoor jongen!