Bizzy Bone - The Story (2006)

Label: Real Talk

1. The Truth (1:33)
  2. All Day, All Night (4:41)
  3. Play It Again (6:13)
  4. When I See (5:37)
  5. So What Cha' Sayin (4:27)
  6. Bizzy's Story (4:49)
  7. It's Only Me (3:56)
  8. They Don't Know (4:30)
  9. Gone (0:11)
  10. Maybe You Can Hold Me (4:38)
  11. The Future Thugs-N-Harmony (2:29)
  12. My Vengeance (0:45)
  13. One Time (4:02)
  14. Represent (1:32)
BB Gambini
Goed album heb zelf 4 sterren gegeven. Ik vind de nummers "Maybe You Can Hold Me" en "When I See" echt mooi. Goed vervolg op zijn vorige album "Thugs Revenge".

Relax
Oeh het album is wel zeer appart, de microfoon staat wel net iets te zacht maar de rapstyle is appart.

Relax
#6, de beat is geremixed van de beat Eazy-E - We Want Eazy!

...

En wat een schande dat Bizzy zoiets flikt want het is een rot nummer.
Je hoord nu... We Want .... BIZZEH!! (echo) ... We Want ! enzovoort.
Jammer dat hij zoiets aandoet bij zijn overleden homeboy.

Relax
Het nummer When I See... wauw.. onverslaanbare track.

Ik vond dit weer een lekker album van Bizzy om naar te luisteren.
Het enige waar ik me dood aan erger is dat ie steeds door alle tracks schreeuwt in the name of the father jesus and his holy spirit, of what ever. Het is irritant om dat elke track te horen. (en dan is ie nu ook nog een moslim geworden)

De tracks die em echt doen voor mij zijn:
- when I See
- It's Only me
- They Don't Know
- Maybe You Can Hold Me
- Represent

Relax
Play it again is ook een geweldig nummer, mic staat iets te zacht, ik verhoog het naar een 4,0*