Alumna - Enter (2014)

9. Growing (4:24)
  10. Stroke (4:55)
  11. 5th Passion (5:06)
avatar van Sunderland
Diede Oosterveen is Alumna en verantwoordelijk voor tekst, het inspelen van alle instrumenten (op drum en bas na), productie en clips. Ik kan dat altijd wel waarderen als iemand haar eigen weg durft in te slaan wars van de commerciële muziekindustrie. Via crowdfunding is het album tot stand gekomen. Vervelend dat persoonlijk leed de basis is van haar liedjes, aldus haar website.

Ik heb haar met band afgelopen zondag op zien treden op Grasnapolsky en hoor en zie veel potentie! Dit album is wellicht niet overal even sterk, maar het begin is er. Droompop is voorlopig het labeltje dat aan haar werk hangt en Eveline is één van haar eerste leuke singletjes.

Wederom goed Nederlands talent om in de gaten te houden!

avatar van Gretz
Een van de leukere talenten in de sterk opgebloeide Nederlandse indie scene. Eveline is een geweldig single!

avatar van RadioMad
Heerlijk plaatje. Doet me soms echt aan Radiohead denken, met name afsluiter 5th Passion. Nu nog een keer live gaan checken...

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Sferische muziek, al 3 keer live gezien de laatste 2 weken. Zangeres is alleen ook bijzonder goed. Gistermiddag tijdens intieme setting bij popronde Heerlen alleen met keyboard. Erg mooi.

Hou ze in de gaten.

avatar van Sunderland
Leuk! Diede heeft een plaatsje veroverd in de band van Spinvis!