Cuby+Blizzards - Old Times, Good Times (1977)

Blues
Label: Philips

1. Something Inside Me (6:22)
  2. Stepping in My Shoes (3:50)
  3. Country Boy (5:33)
  4. It's My Own Fault (6:22)
  5. Downhearted Woman (2:56)
  6. Here I'm Standing (8:51)
avatar van nlkink
Deze compilatie van outtakes uit de hoogtijperiode van C+B ontbrak nog op MM. Ik hoop dat een aantal C+B fans hier wat achtergrondinformatie en recensies willen plaatsen.

avatar van Larzz
Ken de plaat niet. Klopt het dat de opnamen in mono zijn?

avatar van nlkink
Op Discogs staat dat het het mono opnames zijn. Zelf ken ik het album niet.

avatar van makaveli2
Leuk om een aantal nummers te horen waarin Brood nog meespeelde. Maar daar houdt het voor mij wel op, met als dieptepunt It's My Own Fault.. Tenenkrommend slecht samengespeeld. Rob Hoeke is van origine geloof ik ook een Boogie Woogie-pianist, en past mijns inziens niet echt in de mineur blues van Cuby. Deze plaat zal ik waarschijnlijk alleen nog opzetten voor de eerste twee nummers.

avatar van Pat de Wolf
Van wanneer zijn de opnamen eigenlijk?