Fat Worm of Error - Pregnant Babies Pregnant with Pregnant Babies (2006)

Label: Load

1. Special Bonus Thing (4:11)
  2. Let's Fool the Meat to the Hassle Room (0:40)
  3. Cicadas (2:29)
  4. La Mortdans La Ville du Bois Verte (8:08)
  5. Special Bonus Thing [Reprise] (0:39)
  6. Red Melting Plastic Box (1:38)
  7. Laissez-Faire Is for the Birds (2:14)
  8. Stretch (1:22)
  9. Brown (6:39)
  10. 20' X 20' (2:01)
  11. Petulant Bureaucrats Pummeled with Peanut Butter (1:54)
  12. Hand of God (2:36)
handsome_devil
het resultaat van het te druk in de weer zijn met vele soorten geestverrijkende middelen? het resultaat van het te druk in de weer zijn met vele soorten geestdodende middelen? gewoon een paar aardige gasten die toevallig het vaagste plaatje ooit wilden maken?
het moet wel een combinatie van al het bovenstaande zijn. amai, harsh noise is vaag en leuk, deerhoof is vaag en leuk, maar een combinatie, tja, dat is dan toch wel vaag in het kwadraat, iets wat mijn tere oortjes nog niet echt gewend zijn. eigenlijk is het zo kut dat het vermakelijk wordt. ik heb voor nu ook geen idee wat te stemmen, eerst nog maar een aantal keren luisteren.

avatar van Dielie
altijd interessant zo iets als dit

niet om aan te horen eigenlijk, maar goed,

avatar van Dielie
heb hem in bestelling, mss wel de meest stomme aankoop dit jaar, maar toch vind ik iets als dit altijd bijzonder interessant, benieuwd hoe anderen over deze 'plaat' denken

handsome_devil
haha, check ook eens wat livefilmpjes van ze op youtube

ik zie dit zelf als een van de leukste aankopen die ik heb, de gezichten van mensen als je op een verjaardag fat worm of error laat horen

Eigenlijk wel iets wat ik in de kast wil ja. Als mensen dan vragen naar het vreemdste album in je bezit, kun je zonder aarzelen deze pakken.
Een combinatie van Captain Beefheart, Ponytail en misschien wat Fantomas, dan moet het toch aardig duidelijk zijn waar we mee te maken hebben. Gestoord zooitje, maar niet per definitie amuzikaal. Lijn zit er niet in, instrumentbeheersing in zekere zin toch wel (al moet het van ver komen om dat eruit te halen).