Gotcha! - Back to the Moon (2015)

Funk
Label: Sounds Haarlem Likes Vinyl

1. Free as a Bird (3:42)
  2. Come Rain (3:46)
  3. Home (Back to the Moon) (3:53)
  4. More Than Love (4:24)
  5. Heartbeat (5:31)
  6. Love Forever (3:00)
  7. No Robot (4:40)
  8. Crystal Clear (4:14)
  9. Re-entry (5:17)
  10. Peace (5:10)
Een nieuwe Gotcha!

Ik weet niet eens hoe die vorige klonk: vraag me af of het nog wat is.

avatar van spoiler
Free as a bird klinkt erg lekker vind ik. Deze track staat al een tijdje op YouTube.

avatar van Bardt1980
Ik vond dit in de jaren 90 altijd een uiterst vermakelijke bandje. Benieuwd waar Nicotine en Co nu mee op de proppen komen!

avatar van eddyschilt
te gekke sound met nieuwe zangeres nyjolene grey en rockattack ten is er weer bij heet nu E1 ten ,hoe gotcha ! hun energieke potpourrimuziek tegenwoordig noemt? futuredelic rock&roll klasse plaat.

avatar van spoiler
muzieksoort FUNK staat naast de plaat. Is nu geen funk meer, maar gewoon een heerlijk popplaatje.

avatar van SlodderVos
Ik had weer een te gekke funkplaat verwacht van Gotcha! maar ze overtreffen zichzelf! Gotcha! 2015 is melodieus, groovend, wáánzinnig goed geproduceerd en bevat ook nog eens radiohits (Back to the Moon zit de hele dag in mijn hoofd).
Re-entry redefines bombastic music. Futuredelick R&R

En nu pas merk je dat Gotcha! altijd een zangeres heeft gemist; een geweldige aanvulling.
Mijn conlusie: Gotcha! is volledig in balans.

avatar van thelion
aERodynamIC schreef:

Ik weet niet eens hoe die vorige klonk: vraag me af of het nog wat is.

Ik weet het nog wel 13 jaar geleden was ik er niet echt van gecharmeerd en dan komen ze nu dus met een nieuw album waarvan de 7 stemmers hier vinden dat het een top album is, toch maar eens aan een luisterbeurt wagen denk ik zo........

avatar van spoiler
Wellicht nog op de luisterpaal

avatar van thelion
Ook al op Spotify

avatar van Robotje
Ik heb 'm op elpee
en zing 'm al helemaal mee

Meer variatie in stijlen, maar met minder gekte.
Duidelijk dat de leden ondertussen de nodige speelervaringen hebben opgedaan bij andere bands.

avatar van hidalgo
hij is heerlijk