Hannah Cohen - Pleasure Boy (2015)

Folk

6. Queen of Ice
  7. Just Take the Rest
  8. Baby
avatar van Sunderland
De nieuwe van Hannah Cohen! Het eerste singletje Keepsake is een stuk poppier dan het geluid van haar 1e album.

31 maart staat ze in de kleine zaal van Paradiso.

avatar van Sunderland
Vanavond haar concert gezien in de kleine zaal van Paradiso met vrij weinig anderen. Voornamelijk alleen maar nummers van dit album en een nieuwe nummer of een cover genaamd Wide Awake in a Dream wat dan eigenlijk meteen het mooiste nummer van de set was. Opvallend is dat zij wel een heel erg mooie stem heeft.

Dit nieuwe album lag er voor een tientje en hoewel het me tegenvalt ten opzichte van het eerste album kon ik het niet laten liggen. Inclusief handtekening, handje en praatje met Hannah waarna ik spoorslags verliefd naar huis ging!

avatar van Ducoz
Ik was er ook! Stond helemaal rechts vooraan in mijn bloemmetjes overhemd ik vond het goed uit de verf komen, maar vond krap 45 min wel wat kort.. met twee albums opzak moest ze wel meer kunnen vullen. Afijn, ze kiest waarschijnlijk niet voor niks voor deze richting en daarom dat er wellicht minder folky-stuff langs kwam.

avatar van Sunderland
Haha, dat kan niet, want daar stond ik al! Stond je schuin achter die fotografen of stond je tegen de wand aan, want in het eerste geval vermoed ik dat we naast elkaar stonden. Afijn, als je een klein menneke met een zwart shirt met lange mouwen hebt gezien, en wat grijze haartjes, dan was ik dat!

avatar van Zwaagje
Dit album is op het eerste gehoor een behoorlijke koersverandering en wat mij betreft niet ten goede.....