Youth of Today - We're Not in This Alone (1988)

Punk / Rock
Label: Caroline

1. Flame Still Burns (1:15)
  2. Slow Down (1:26)
  3. Choose to Be (1:27)
  4. Put It Aside (1:33)
  5. Wake Up and Live (1:12)
  6. No More (2:13)
  7. What Goes Around (1:25)
  8. Potential Friends (1:30)
  9. A Time We'll Remember (1:18)
  10. Live Free (1:30)
  11. Understand (1:34)
  12. Prejudice (1:21)
  13. Keep It Up (2:15)
avatar van MichelDumoulin
Mijn Vinyl-versie heeft een andere voorkant; Wit-Geel-Zwart.

avatar van xrockerx
de vinylversie heeft een andere voorkant: rood met een megacoole bandfoto...dat is de originele caroline versie

de versie hierboven is een herpers van revelation die niet te versmaden is aangezien de productie totaal anders en minder goed is!

beste hardcore plaat ooit overigens!

avatar van MichelDumoulin
Ik ben toch echt in het bezit van de Funhouse reissue uit 1988. Remixed
version met een andere cover en geprinte binnenhoes zonder lyric sheet. Geel vinyl

avatar van xrockerx
ja die funhouse versie is idd met andere hoes net als deze revelation herpers

de caroline versie heeft de mooiste hoes (de rode hoes met band foto)

doe mij die caroline versie maar...zo'n mooie hoes!

bennerd
We're Not In This Alone is een logisch vervolg op genreklassieker Break Down the Walls, met eindelijk de juiste productie. Het niveau van de muziek ligt weer op een bijna belachelijk hoog niveau. Hoogtepunten zijn Flame Still Burns en Wake Up And Live, maar daarmee doe ik de elf andere tracks tekort. Youth of Today bewees opnieuw grootmeesters te zijn in de youth crew-scene en maakte een tweede langspeler die als patrimonium mag gerekend worden. Verplichte kost voor iedere hardcorefanaat.

ATZ
Jeugdsentiment!
Na al die jaren nog steeds 100 procent pure adrenaline!