Diddy - We Invented the Remix (2002)

Alternatieve titel: P. Diddy & Bad Boy Records Present... We Invented the Remix

Hip-Hop / R&B
Label: Bad Boy

1. P. Diddy - Intro (0:52)
  2. G. Dep - Special Delivery [Remix] (4:34)

met Ghostface Killah, Keith Murray en Craig Mack

3. P. Diddy - I Need a Girl (Part Two) (4:46)

met Ginuwine, Loon, Mario Winans en Tammy Ruggeri

4. P. Diddy - Bad Boy for Life [Remix] (4:37)

met Busta Rhymes en M.O.P.

5. P. Diddy - I Need a Girl (Part One) (4:26)

met Usher en Loon

6. P. Diddy - The Remix Phenomenon (Interlude) (1:13)
  7. Ashanti - Unfoolish (3:13)

met The Notorious B.I.G.

8. 112 - Dance with Me [Remix] / Peaches & Cream [Remix] (4:57)

met Beanie Sigel en Ludacris

9. Mary J. Blige - No More Drama [Remix] (4:05)

met P. Diddy

10. P. Diddy en Cheri Dennis - So Complete [Remix] (4:36)
  11. The Notorious B.I.G. - Notorious B.I.G. [Remix] (3:42)

met Lil' Kim & P. Diddy

12. P. Diddy - That's Crazy [Remix] (4:38)

met Black Rob, Missy Elliott, Snoop Dogg en G. Dep

13. Carl Thomas - Woke Up in the Morning [Remix] (6:04)

met The Notorious B.I.G.

14. Faith Evans - You Gets No Love [Remix] (4:35)

met G. Dep

eazyfan
alleen maar wat zwakke remixen,dit is egt niet goed.alleen de raps van M.O.P. zijn goed op deze.

avatar van thomzi50
Vind het best te pruimen anders

CaliLove
Fuck This Shit.
P.Diddy can't rap he sounds like a piece of crap!!!!!!

avatar van MJ_DA_MAN
Je kent dit album net als die andere niet eens helemaal. Echt zielig mensen die meteen een 0,5 stemmen op albums van personen die ze niet mogen.

eazyfan
Nou ik wel, maar ben totaal niet onder de indruk, ik heb niks tegen Puffy maar al die remixen waren de moeite echt niet waard.

avatar van T.O.
Belachelijke titel heeft deze cd.

eazyfan
Idd, ja dan moet je maar eens dit album luisteren, echt superlaag, ik ga hier effe mijn stem verwijderen omdat ik echt wil zakken naar 0,5* maar dat doe ik nooit dus daarom liever stem verwijderen, ik dacht dat Unfoolish en Bad Boy for Life [Remix] en die tracks met Biggie nog wat zouden voorstellen, maar niks is minder waar .

avatar van Review
Ik heb net voor het eerst echt een albumpje geluisterd van Diddy. Dan wel gezegt een remix albumpje. Heb alles van diddy gister gekocht dus ga het even allemaal luisteren het weekend als ik er tijd voor heb.
Ben begonnen met deze cd. Moet zeggen dat ik het toch wel een lekker cdtje vind. Van alles wat te vinden. RNB/HIPHOP. chillende hip hop.

Ik heb hem een 4 gegeven omdat ik lekker op kon chillen.

avatar van P Jay
Rapped in every prefixes, gave birth to rap remixes back in '88
No disrespect to Diddy just settin it straight

- Posdnuos op "Come On Down"

avatar van MJ_DA_MAN
Goed nieuws: dit jaar komt ook deel twee uit .

avatar van ThingMan
Dit jaar? Diddy heeft zeker een andere kalender dan ik

avatar van NewYorkCityLight
De twee delen van I Need a Girl beluister ik nog steeds regelmatig (vooral deel I). Erg fijne tracks. De enige niet remixen op dit album (op de intro na dan), zie ik overigens.., en gezien het lage gemiddelde lijkt het me niet echt de moeite waard om het eens te proberen.