Tones on Tail - 'Pop' (1984)

Avant-Garde / Rock
Label: Beggars Banquet

1. Lions (3:57)
  2. War (3:19)
  3. Happiness (3:08)
  4. The Never Never (Is Forever) (3:21)
  5. Performance (4:12)
  6. Slender Fungus (3:36)
  7. Movement of Fear (3:51)
  8. Real Life (5:07)
  9. Rain (8:27)
Mordor
Ik zag dat je 4,0 sterren hebt gegeven Perfume. Kun je me vertellen wat voor muziek dit is?

avatar van Premonition
Ik ben dan wel niet Perfume, maar wil best een poging wagen.
Deze plaat gaat door waar Bauhaus met hun laatste Burning from the Inside is gestopt. Een soort psychedelische glamgothic. Vreselijke term, maar dekt wel de lading imo.
Dit is hun enige plaat, daarna ging Daniel Ash (gitarist Bauhaus) verder met Bauhausdrummer Kevin Haskins in Love and Rockets.
Nogal wisselvallig plaatje.

avatar van Lukas
Toch wel een zeer aardig plaatje dit. Af en toe wordt het me iets te veel geneuzel, maar daar staan prachtige nummers als Lions en Performance tegenover. Ik vind de post-Bauhaus-periode eigenlijk interessanter dan Bauhaus zelfs, want ook The Bolshoi en Love and Rockets hebben erg leuke dingen.