Richie Furay - Hand in Hand (2015)

1 stem

Label: eOne

1. We Were the Dreamers (5:16)
  2. Hand in Hand (4:23)
  3. Don't Lose Heart (4:44)
  4. Don't Tread on Me (7:24)
  5. Wind of Change (5:30)
  6. SomeDay (5:13)

met Keb Mo

7. Love at First Sight (4:42)
  8. Let It Slide (4:35)
  9. Still Fine (4:57)
  10. Kind Woman (4:59)

met Neil Young en Kenny Loggins

11. A Good Feeling to Know Live (4:47)
  12. Love at First Sight (4:46)

met Jesse Furay Lynch

avatar van Stijn_Slayer
Gaat hij 'Kind Woman' nou op elk album zetten? Sowieso nooit begrepen waarom dat zo'n gewaardeerd nummer is.

avatar van Droombolus
Ik vind de ozzinele Buffalo Springfield opname van onaardse schoonheid, ook de Poco live uitvoering ( op DeLiverin' ) mag er nog wezen ..... de opnames van daarna wordt ik ook niet echt vrolijk van, maar het nummer op zich is helemaal niks mis mee. Het zou verfrissend zijn als hij ( in plaats daarvan ) First Love weer eens van stal haalde .........

En Ol' Shakey had er nou toch spijt van dat ie niet op het ozzineel mee wou doen ?

avatar van Stijn_Slayer
Lang geen slecht album, misschien zelfs zijn beste solo-album. Toch zijn er een aantal aspecten die Furay punten kosten. De sound is soms wel erg Amerikaans en dat is met de karakterloze, gelikte productie net een brug te ver. Verder een onopvallende rol voor Neil Young, een aantal Jackson Browne-achtige nummers en wast country en rock. 'Love at First Sight' en 'Don't Tread on Me' zijn de uitblinkers.