Hardcore Superstar - Hardcore Superstar (2006)

Zweden
Label: Gain

1. Kick on the Upperclass (5:34)
  2. Bag on Your Head (3:59)
  3. Last Forever (4:14)
  4. She's Offbeat (3:16)
  5. We Don't Celebrate Sundays (3:50)
  6. Hateful (4:13)
  7. Wild Boys (3:56)
  8. My Good Reputation (4:03)
  9. Cry Your Eyes Out (4:10)
  10. Simple Man (3:28)
  11. Blood on Me (3:15)
  12. Standin' on the Verge (4:49)
  13. GTO (5:13)
DutchViking
Verwacht geen hardcore van deze band Deze Zweden spelen melodieuze hardrock met zware blues- en rock 'n roll-inslag. Ze doen dat met verve. Originaliteit is echter ver te zoeken, ik zelf heb alles al eens eerder gehoord. Niettemin een leuk plaatje op z'n tijd.

avatar van megadeth777
My Good Reputation is echt een nr dat ik blijf draaien. sleaz/hard rock is back:D

avatar van Marco1994
Hmm ik ken alleen We Don't Celebrate Sundays van deze plaat

Is de rest ook zo goed/beter ?

avatar van horrorfreak7
Ikzelf vind We Don't Celebrate Sundays het beste nummer van de plaat, en eigelijk ook gewoon van Hardcore Superstar, maar de rest is ook zeker goed.

avatar van Tescootje
Echt heerlijk album.
HS is echt geweldig, heerlijk om te beluisteren.

avatar van andnino
Prima cd, maar ik vind de laatste (Beg for it) toch net een stukje beter.

avatar van AOVV
Behoorlijk pittige plaat van Hardcore Superstar. De ballads van Thank You (For Letting Us Be Ourselves) blijven grotendeels achterwege (Standin' on the Verge aan het eind is er wel eentje, maar wel een goeie!), wat het tempo van de plaat ten goede komt. Vooral het drietal She's Offbeat (dat ooit, lang geleden, mijn eerste kennismaking met de band was), We Don't Celebrate Sundays en Hateful maakt écht indruk. Dat de overige songs dat niveau niet halen, mag de pret niet drukken, want hier amuseer ik me gewoon kostelijk mee!

3,5 sterren