Rapper Big Pooh & Apollo Brown - Words Paint Pictures (2015)

Label: Mello

6. Candlelight (3:08)

met Marv Won

7. Kings (5:35)

met Jalen Santoy, Novej en Lute

8. Augmentation [L'Orange Remix] (2:59)
  9. Promise Land [Apollo Brown Remix] (3:16)
avatar van Nr.4
Tof project weer van Apollo Brown met wederom een prima MC. Die eerste tracks knallen weer op z'n Apollo's hard.

avatar van Rhythm & Poetry
Goed dat Rapper Big Pooh nu met één sterke producer samenwerkt voor ook nog eens een lekker kort project. Jammer dat Apollo Brown veel beter kan, hier niks laat horen wat ook maar in de buurt komt van zijn betere werk. En jammer dat Rapper Big Pooh de middelmaat weer niet overtreft. Maar dat was ook niet meer mijn verwachting, heb hem als MC nooit echt interessant gevonden (ook nooit heel slecht overigens). Gastartiesten helpen niet mee dit album nog naar een hoger niveau te krijgen.

avatar van Silky & Smooth
Ik vind het juiste wel leuk dat Apollo Brown hier wat afwijkt van zijn standaard werk. Het is misschien wat minder dramatisch dan normaal, maar hij levert hier prima producties af die passen bij de rustige stijl van Rapper Big Pooh. Words Paint Pictures is geen opvallend project, maar zeker wel een leuk album.