Anne Soldaat - Talks Little, Kills Many (2015)

Label: Excelsior

1. Boarding Ship (1:38)
  2. Soft Stop (3:18)
  3. She's Starlight (2:47)
  4. The Island Man (3:38)

met Barry Hay

5. First Call (3:22)
  6. The Truth (3:38)
  7. Stranger in the House (2:35)
  8. Gates of Pearl (3:43)
  9. Feet Underground (3:06)
  10. Totally Mad (3:52)
  11. A Smile in Return (3:40)
  12. Legal Tenderly (3:59)
avatar van Cor
Cor
Bijna belachelijk, geen één post bij dit album van de beste gitarist van Nederland. En de plaat is toch al weer even uit. Soldaat bewijst opnieuw dat hij frisse, sprankelende songs kan schrijven én spelen. Gevarieerd, speels en ambachtelijk. Hij doet het opnieuw. Altijd weer een plezier om te beluisteren. Gewoon weer een goede plaat.

avatar van spoiler
Weinig reacties inderdaad. Fijn "kampvuurplaatje" zoals Anne dit noemt. Beste track: The Island Man

Z'n beste tot nu toe. Het heeft even geduurd voor ik hem kon waarderen maar na zo'n 20 luisterbeurten ben ik helemaal om. Mooie liedjes, het zit goed in elkaar en Anne Soldaat heb ik nog nooit zo goed horen zingen.