The Van Jets - Welcome to Strange Paradise (2015)

Belgiƫ
Label: Sony

1. Welcome to Strange Paradise (2:37)
  2. Two Tides of Ice (3:18)
  3. Carpet Man (3:18)
  4. Twelve Note Scale (2:47)
  5. Utopia (4:32)
  6. Strange Paradise (1:03)
  7. Shit to Gold (3:55)
  8. Pink & Blue (3:16)
  9. Sludger (3:25)
  10. Bad Call (3:22)
  11. Lady Lazarus (4:40)
  12. The Sound of Sea * (4:00)
  13. Nighttime Daydream *
avatar van Spikky7
De eerste twee tracks staan al online, hopelijk haalt de rest van het album ook dat niveau

avatar van Bruno_6
Klinkt als een song van Balthazar.

JVT
Hij is uit ondertussen, heeft nog niemand em?

JVT schreef:
Hij is uit ondertussen, heeft nog niemand em?

ikke dus ondertussen overal te vinden

JVT
Ik vind em maar matig, het is mee veel te vrolijk en poppy allemaal. De synthesizer sound slaat nu echt teveel door. zo is Pink and Blue is echt in dieptepunt in hun oeuvre.

avatar van Spikky7
Toen album uitkwam heb ik het meermaals beluisterd. Klonk allemaal niet zo slecht, enkel die synthetische beat stak na een tijdje tegen . Vandaag nog eens beluisterd en kon nog altijd niet overtuigen. Enkel hun eerste single Two Tides of Ice vind ik uitstekend nummer, wat voor mij hoogtepuntje is in dit album.

avatar van pdonidvie
Ik heb net, gebaseerd op die eerste single 'Two Tides Of Ice' besloten dit album over te slaan. Ik houd niet van hun nieuwe sound. De synths doen me niet veel en geven een wat te plastieken sound. De tekst is ook bij vlagen tenenkrommend.