Tout Va Bien - Kepler Star (2015)

Belgiƫ

5. Our Memories (3:04)
  6. Messiah (4:11)
  7. Sunrise (3:31)
  8. This Fight (2:50)
  9. Sometimes in Life (4:19)
  10. Melting Glacier (2:34)
  11. Shaking Off (My Doubts) (3:18)
  12. Tall (3:52)
avatar van CWTAB
Staat z'n Brel cover Ne Me Quitte Pas er niet op als hidden track? Topcover... rest van het album pakt me niet zo...

avatar van Activa
Best een fijn album dit eerste van Tout Va Bien, de band rond zanger Jan Wouter Van Gestel. Ergens moet ik wat denken aan Dez Mona bij het nummer Our Memories, ook erg mooi zijn Wake Up en natuurlijk de single This Fight. Het is geen super beklijvend album maar je kan er heerlijk wat op wegdromen en imo overstijgt het toch ruimschoots de middelmaat en verdient dus best wat aandacht.

avatar van WesleyX16
Ben zeer nieuwsgierig in de zoveelste Belgische topper. Old Love en This Fight zit heel veel gevoel in en vind ik prachtige songs. Hoe zal de rest klinken. Al vind ik de nieuwe single Sometimes in life minder interessant.