Murs - Have a Nice Life (2015)

Label: Strange

1. Have a Nice Life (3:30)
  2. Surprises (2:50)

met Myagi

3. Mi Corazon (3:31)
  4. Woke Up Dead (2:56)
  5. P T S D (3:15)

met E-40

6. Okey Dog (3:18)
  7. Pussy and Pizza (3:17)
  8. Two Step (3:06)

met King Fantastic

9. No More Control (3:49)

met MNDR

10. Skatin Through the City (3:20)
  11. Anyways (3:09)
  12. The Worst (3:35)
  13. Black Girls Be Like (3:11)
  14. I Miss Mikey (3:46)
avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Murs, een van de meest wisselvallige rappers die ik ken, maakt eigenlijk alleen fatsoenlijke platen als hij samenwerkt met één goede producer. Op dit album staat weer van alles wat. Van flutmuziek tot vrij aardige tracks. Moeiteloos een album dat overgeslagen kan worden.

avatar van Silky & Smooth
Echt memorabel is het inderdaad niet, maar flutmuziek? Dat album dat hij met Terrace Martin uitbracht is flutmuziek. Dit is gewoon een album met een 14-tal degelijke tracks zonder pieken en dalen. De refreintjes zijn wat corny en de producties zijn soms beneden niveau, maar Murs' verhalen zijn leuk om te volgen en hij flowt gewoon als vanouds. Ben het niet eens met kritieken en het lage cijfer, Have a Nice Life is een prima album!