Rag'n'Bone Man - Wolves (2014)

Blues / Soul
Label: Best Laid Plans

1. Reuben's Train (2:09)
  2. No Mother (3:42)
  3. Guilty (3:33)
  4. Lay My Body Down (3:34)
  5. Wolves (2:55)

met Stig of the Dump

6. Sirens (2:09)
  7. Hell Yeah (3:54)

met Vince Staples

8. Life in Her Yet (3:08)
  9. Rain (3:53)

met Kate Tempest

Pas deze week de artiest Rag 'n bone man ontdekt. Ik plaats dit album omdat ik vind dat Rag onder de aandacht gebracht moet worden, geweldige songs.

Gelukkig staat hij komende maand op 2 festivals in Nederland en ik vermoed maar zo dat het een hele grote wordt.

Het numer Human nodigde me al uit zijn album te kopen, maar deze "ep" boeit ook genoeg (via Youtube) om 'm op vinyl aan te schaffen.

Erg interessante zanger......

avatar van Arrie
Ik vond deze man o.b.v. Human totaal niet interessant maar nu zie ik hier ineens gastoptredens van Vince Staples en Kate Tempest staan! ?

Guilty

avatar van Silky & Smooth
Thanks voor de tip JVT! Dit is inderdaad een stuk fijner en rauwer dan Human!