Guano Apes - Walking on a Thin Line (2003)

Duitsland
Label: Supersonic

1. You Can't Stop Me (3:11)
  2. Dick (2:43)
  3. Kiss the Dawn (5:20)
  4. Pretty in Scarlet (4:06)
  5. Diokhan (3:35)
  6. Electric Nights * (3:26)
  7. Quietly (3:38)
  8. High (3:23)
  9. Sing That Song (3:03)
  10. Scratch the Pitch (3:47)
  11. Plastic Mouth (4:04)
  12. Counting the Days * (3:38)
  13. Storm (3:47)
  14. Sugar Skin (4:15)
Geweldige CD! Ik heb alleen een uitgebreidere tracklist van deze. Een veeeel uitgebreidere. Deze CD zoals hier boven beschreven zou ik niet meer dan 3 sterren geven. (misschien 3,5)
Maar aangezien een andere tracklist heb geef ik 4 sterren! Dat zou iedereen dan wel doen.
Ik heb mijn CD aangeschaft bij een webwinkel in Duitsland. Dus als je hem wil kopen je weet waar je moet zoeken.
Onderstaande tracklist heb ik.

1. You Can't Stop Me
19. Mine All Mine
20. Open Your Eyes
21. Rain

avatar van Castagnette
Guano Apes heeft daar nogal een handje van, om bij elke uitbreiding een cdtje met b kantjes en oude album tracks te doen.

Erg fijn (en commercieel uitgelijnd) album. Het rauwe en speelse in een beetje van de muziek af en klinkt allemaal iets volwassener. Ook is het een wat donkerder plaatje dan de vorige twee. Hij heeft twee jaar terug overuren in mijn cdspeler gemaakt en heeft een plekje in mijn hart gekregen. Dus een 5

Joy
scratch the pitch!

zeeeeer dik

gave band wel

living in a lie ook mooi

toch de rest maar eens gaan beluistsren

avatar van lauradance
beste album van de guano apes.

avatar van Ludakris
Ik heb dezelfde tracklist als MASRET. Heel goed album dat meer dan 4 reacties verdient. De groep op z'n hoogtepunt en goed dat ze het ook beseften. Ze tonen hier dat ze tot veel meer in staat waren dan velen hen aangaven.

Een 5e reactie dan maar!
Omdat ze weer bijelkaar zijn even weer uit de kast gehaald.
Blijft een vette band.
Binnenkort zal ik ze eens voor het eerst live mee maken op Rock Am Ring met gelijk daarna Limp Bizkit,
Oude tijden herleven!

avatar van Ludakris
How, dat is nieuws voor me!

avatar van Joeri_000
Kiss The Dawn - Prachtig !!!

avatar van cornelius
Ik lees net dat er een nieuw album + tour is, heb maar even hun albums uit de kast getrokken. Ik was vergeten hoe tof het stoffen hoesje is dat dit album heeft. En Kiss The Dawn en You Can't Stop me zijn klassiekers voor me. Ongeveer de eerste alternatieve muziek die ik luisterde vroeger.; Donders, ik was verliefd op Sandra Nasic!