The Alchemist & Oh No Present: Welcome to Los Santos (2015)

Label: Mass Appeal

1. Gangrene - Play It Cool (3:53)

met Samuel T. Herring en Earl Sweatshirt

2. Ab-Soul - Trouble (3:45)

met Aloe Blacc

3. Tunde Adebimpe - Speedline Miracle Masterpiece (4:10)

met Sal P en Sinkane

4. MC Eiht en Freddie Gibbs - Welcome to Los Santos (3:51)

met Kokane

5. Phantogram - K.Y.S.A. (4:20)
  6. Vybz Kartel - Fast Life (3:30)
  7. King Avriel - 20's 50's 100's (4:23)

met A$AP Ferg

8. MNDR - Lock & Load (4:20)

met Killer Mike

9. Popcaan - Born Bad (3:28)

met Freddie Gibbs

10. E-40 - California (3:55)

met Dam-Funk en Ariel Pink

11. Wavves - Leave (3:15)
  12. Curren$y en Freddie Gibbs - Fetti (4:39)
  13. Little Dragon - Wanderer (4:36)
  14. Action Bronson en Danny Brown - Bad News (2:46)
avatar van Rhythm & Poetry
IJzersterk begin, de eerste vier nummers zijn sterk. Onder meer een uitblinkende Earl Sweatshirt en de fraaie themesong van 'de oudjes'. Daarna wordt het wisselvallig en zijn de hoogtepunten schaars (Killer Mike dropt een goede verse. Een fijn nummer van E-40, een mooie samenwerkingen op Fetti (Curren$y staat ook op dat nummer) en de harde afsluiter van Bronson met Danny Brown.

Pakweg is de ene helft goed en de andere helft behoorlijk zwak.

Ozric Spacefolk
Ik ken deze plaat niet, maar wel de track van Phantogram. Die heb ik beluisterd op Spotify en het is wat rauwere track dan ik gewend ben van de band. Maar niettemin een lekkere song.