The Dirty Aces - From the Basement (2015)

Blues / Rock
Label: V2

1. Sinnin' 'Gainst Me (2:56)
  2. Na Na Na Na Na (The Girl I'm Talkin' About) (3:15)
  3. Anna Marie (4:07)
  4. Ain't No Forgettin' (2:52)
  5. That Simple Step (3:08)
  6. Know Where to Get To (4:37)
  7. Upstairs (2:57)
  8. A Few Choice Words (3:56)
  9. My Angels Might Die Too (3:03)
  10. Howl & Moan (3:45)
  11. When That Final Storm Rolls In (4:21)
  12. Silver Bird to Mexico (3:50)
avatar van WoNa
Dit is een album waarvan er 13 in een dozijn gaan en misschien zelfs wel meer. Toch is het gewoon lekker. Een lekkere mix van vuige blues rock met garage rock elementen over een een lekkere strakke ritmesectie. De mondharmonica maakt alles helemaal af. Niets bijzonders dus, maar fans van enerzijds Stevie Ray en anderzijds The Outsiders kunnen allemaal iets van hun gading vinden. Het Engelse The Dirty Aces hebben een fraaie stijl oefening opgenomen, maar er tegelijkertijd iets eigens aangegeven, wat hun plaat uitermate prettig maakt om naar te luisteren, met de juiste mate, dat wel.

Het hele verhaal staat hier op WoNo Magazine.