Teenage Time Killers - Greatest Hits, Vol. 1 (2015)

Label: Rise

1. Exploder (1:46)

met Reed Mullin

2. Crowned by the Light of the Sun (2:49)

met Neil Fallon

3. Hung Out to Dry (1:54)

met Randy Blythe

4. Power Outage (2:34)

met Clifford Dinsmore

5. Ode to Sean Hannity (1:26)

met Jello Biafra

9. Plank Walk (2:42)

met Pete Stahl

10. Time to Die (1:40)

met Mike IX Williams

11. Days of Degradation (2:15)

met Tommy Victor

12. Clawhoof (2:02)

met Tairrie B. Murphy

13. Big Money (1:46)

met Lee Ving

14. Devil in This House (1:45)

met Karl Agell

15. Say Goodnight to the Acolyte (2:52)

met Phil Rind

16. Ignorant People (1:31)

met Tony Foresta

17. Son of an Immigrant (2:30)

met Johnny Weber

18. Your Empty Soul (1:45)

met Aaron Beam

19. Bleeding to Death (2:41)

met Vic Bondi

20. Teenage Time Killer (1:15)

met Trenton Rogers

21. Ode to Sean Hannity (0:40)

met Reed Mullin

22. Ignorant People (1:31)

23. Time to Die (1:42)

24. My Revenge (2:13)

avatar van Germ
Germ (crew)
Als ik die gastmuzikanten zo zie wordt dit een stevige metal plaat! Een Probot deel 2?

edit: eerste single beluisterd, metal it is! : )

Maartenn (crew)
Moet je voor de grap eens door de lijst met meewerkende artiesten heen gaan op de Wikipediapagina: Teenage Time Killers - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

avatar van Bardt1980
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk wanneer Dave Grohl weer eens met een projectje op de proppen komt dit meteen wordt aangeduid als 'Supergroep'. Ik zie straks Eric Corton alweer aanschuiven als 'specialist' bij De Wereld Draait Door.

Maartenn (crew)
Tjah, we gaan het meemaken denk ik. Dit is wel weer eens heel wat anders, maar ik snap je antipathie jegens 'supergroepen' Bardt1980.

avatar van Bardt1980
De beste voetballers van de wereld in één team stoppen is ook geen garantie voor het beste team zullen we maar zeggen. Toch ben ik ook wel weer nieuwschierig naar dit project, inderdaad om het weer eens wat anders is.

Maartenn (crew)
Iemand dit ooit nog beluisterd?

avatar van JoopKonraad
Het is ook geen Grohl projectje, hij speelt slechts bas op enkele (meer dan de helft) nummers. Het project is geinitieerd door Reed Mullin van COC en Mick Murphy van Birds of Satan...

avatar van CWTAB
Pff, dit valt heel erg zwaar tegen, tamelijk gekende namen die normaal gezien vuurwerk moeten geven, maar het blijkt helaas Bengaals vuur te zijn.

Hier had ik veel meer van verwacht dan deze brij, de vergelijkingen met het Probot project van Dave Grohl gaat niet op voor mij, daar vielen de songs mooi samen met reeds gekend werk van de betreffende artiesten, hier ligt de nadruk meer op kortere, punk/trasherige songs die ondanks hun duur halverwege al gaan vervelen.

Dieptepunt van de plaat is het nummer met Jello Biafra, Randy Blythe's performance kan voor mij ook niet door de beugel en helaas krijgen we de Stone Sour versie van Corey Taylor....