Tiësto - In Search of Sunrise 5 (2006)

Alternatieve titel: Los Angeles

Dance
Label: SongBird

1. Conil - Malibu Beach (2:24)
  2. Mark Norman - Colour My Eyes (6:24)

met Celine

3. Late Night Alumni - Empty Streets [Haji & Emanuel Remix] (5:40)
  4. Electro-Prompt - Beside Me [Gothek D.C. Remix] (5:16)
  5. Fonzerelli - Moonlight Party (3:27)
  6. Leama & Moor - Everything Matters [Matthew Dekay Remix] (6:53)
  7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let the Game Begin (5:24)
  8. Karen Overton - Your Loving Arms [Club Mix] (6:54)
  9. Parker & Hanson - Let Me Be [Original Extended] (3:27)
  10. Kalafut & Fygle - Novocaine [Mark Otten Remix] (3:41)
  11. Jes - People Will Go [Steve Forte Rio Remix] (4:55)
  12. Basic Perspective - Small Step on the Other Side (6:15)
  13. Tom Cloud - Told You So (5:10)
  14. A.M. - Arise [Exclusive Hammer & Funabashi Remix] (6:16)
  15. Cass - Little Bird (5:31)
  16. Pink Elephant - LAX (1:51)
  17. Alex Stealthy - Something Is Wrong (5:49)
  18. Shah & Laruso Present Global Experience - Zanzibar (6:04)
  19. Progression - Technophobia (5:34)
  20. A Boy Called Joni - Green Astronauts (6:18)
  21. Petter - These Days [Luke Chable's Those Days Remix] (5:49)
  22. Estuera - Tales from the South (Jonas Steur's Revision Flow) (8:43)
  23. Özgür Can - Irony (6:04)
  24. Jonas Steur - Second Turn (6:47)
  25. Smith & Pledger Presents Aspekt - Hi Jack [Instrumental] (4:51)
  26. Jaytech - Genesis [Jimbo's Afterburner Mix] (7:45)
  27. Super8 & Tab - Helsinki Scorchin' (6:38)
  28. Way Out West - Don't Forget Me [Guy Ehmetores Remix] (5:31)
Daar in search of sunrise 4 toch wel wat flauwer was dan 2 en 3 is Tiesto weer helemaal terug met deel 5.
Een heel mooi en goed album, wat weer strak in elkaar zit.
Dit is toch wel een must have voor de trance liefhebber, ik geef dit album met recht 5 sterren.

w00t, inderdaad... album nu 2 weekjes in huis en ik ken 'm al van voor naar achter. Dit is geen huis-tuin-keuken trance dames en heren, dit is zowaar zwaar muzikaal

Aangezien ik een 5* toch een btje overdreven vind, issie een 4,5* MEER dan waard !!

hij blijft mij een zwevend gevoel geven

avatar van TheSilmarillia
Prachtige compilatie met verschillende nummers van hoogstaande kwaliteit. Ik noem een Empty Streets (Haji & Emanuel Remix) van Late Night Alumni (simpelweg om van te watertanden), Moonlight Party van Fonzerelli (mede dankzij dit album bekend + een hit geworden) en waar ik vooral helemaal gek van ben is Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar. Ik weet niet hoe het kan, maar ik word helemaal week van die track. Tijdloos, mysterieus, klasse. You name it Overigens heb ik naar aanleiding van Empty Streets het full album van Late Night Alumni aan de site toegevoegd.

Ik vond dit een van de mindere delen. Ik zal hem binnenkort als het weer lekker 25 graden is, nog een keer beluisteren en een score toekennen.

Na de CD nog een keer te hebben beluisterd, krijgt hij een 3,5. Een paar hele vette tracks maar toch niet zo lekker als alle andere delen. Vooral het nummer Leama & Moor - Everything Matters [Matthew Dekay Remix] op CD1 vind ik zwaar irritant, een heel onaagenaam herhalend geluid. Gelukkig maakte hij het weer helemaal goed met deel 6 en deel 7 verwacht ik ook wel dat het een goede zal zijn.