Boosie Badazz - Touch Down 2 Cause Hell (2015)

Label: Atlantic

1. Intro - Get 'Em Boosie (1:16)
  2. Window of My Eyes (4:39)
  3. Mercy on My Soul (5:15)

met Jeezy en Akelee

met Webbie

10. Mr. Miyagi (4:34)
  11. Black Heaven (4:09)

met Keyshia Cole en J. Cole

12. She Don't Love Me (3:38)

met Chris Brown

13. All I Know (4:20)

met PJ

14. Drop Top Music (3:22)

met Rick Ross

15. Spoil You (4:32)

met T.I.

16. How She Got Her Name (4:07)
  17. Kicking Clouds (4:07)
  18. Hands Up (2:33)
  19. I'm Sorry (3:33)
avatar van NL_RAPPIN
On That Level, Like A Man, Retaliation vind ik stuk voor stuk dik. Hij heeft ook aangegeven dat dit een album wordt met een donkere sound en dat is precies wat ik wil!

avatar van Joe D
Bitch you ain't got nooo juice.

Dat is in elk geval al één goede track.

avatar van TheLegacy
Retaliation, Like a Man, Black Heaven en Hands up zijn alvast keihard! Ik heb hier wel vertrouwen in! Wel jammer dat Crazy hier niet opstaat, die track draai ik nog steeds wekelijks.

avatar van NL_RAPPIN
Boosie's beste project tot nu toe, dit ga ik nog veel luisteren de komende tijd. Minor setback for a major comeback!

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
De eerste vier letters van zijn artiestennaam kloppen in ieder geval, want boos is hij voor een groot gedeelte. En op de nummers waarop hij niet boos is, probeert hij als een soort 2Pac heel zelfbeschouwend over te komen. Niet heel geloofwaardig, maar het boze afwisselen met de zelfreflectie is de enige variatie op dit matige album. Bovendien staat de tijdsduur mij zo tegen, zoiets werkt alleen als er veel meer variatie wordt aangebracht. Dit is qua raps niet al te boeiend, maar ook de producties zijn veel van hetzelfde. Ze komen dreigend over, maar als je een spannende opbouw of boeiende climax verwacht dan blijft dat uit.