Slash featuring Myles Kennedy & The Conspirators - Live at the Roxy 25.9.14 (2015)

Label: Eagle

17. Sweet Child O' Mine
  18. Slither
  19. Paradise City
avatar van gigage
Drie jaar en twee studioalbums (apocalyptic Love en world on fire) nadat de laatste live ceedee in Stoke was opgenomen hebben de heren technici de microons geplaatst in the Roxy op de sunset strip in Hollywood. Het eerste wat me opvalt is dat het publiek toch wat minder enthousiast reageert of anders niet geweldig is ingemixt tov de Europese fans. Het maakt op mij een ietwat tamme indruk zo af en toe. De nadruk ligt deze keer op de laatste twee albums die Slash heeft opgenomen met Myles Kennedy achter de mic., 8 songs maar liefst en nou natuurlijk net niet allemaal degene die ik zelf als favoriet heb aangekruist (The Unholy bijvoorbeeld). Anastasia staat er dan gelukkig weer wel tussen.
Al met al een degelijk concert maar ik verkies toch het Stoke album tov deze, al is het maar om de sfeer die dat album uitademt.