Grip Inc. - Hostage to Heaven (2015)

Metal / Rock
Label: Knife Fight

1. Hostage to Heaven (4:07)
  2. Dragging Me Down (0:54)
  3. Bittersweet (4:34)
  4. Crawl (2:51)
avatar van Eddie
Best een sterke plaat, alleen had ik na al die jaren wel wat meer als een ep verwacht van nog geen kwartier.

Los daarvan bevalt het gebodene best. Het borduurt vrolijk verder waar ze opgehouden zijn 11 jaar geleden.
Dave Lombardo is natuurlijk een klasse appart wat bij Grip Inc altijd beter tot zijn recht komt dan bij Slayer. Ik heb geen idee wie de nieuwe zanger is maar hij klinkt ongeveer gelijk aan Gus Chambers (het is dat ik weet dat hij dood is). Al met al een goede comeback wat smaakt naar meer!

avatar van P8371G
11 jaar na de laatste CD komt Grip Inc met LP van slechts 4 nummers en dan ook nog met een langzamere versie van Hostage To heaven welke ook al op de CD Power Of inner Strength staat.
jammer een nieuwe CD met nieuwe nummers was best leuk geweest,vind de CD`s best ok van grip inc, maar misschien dat de inspiratie om een nieuwe plaat te maken er toch niet is.