Gordon - Kon Ik Maar Even bij Je Zijn (1992)

Label: CNR

1. Blijf Je Vannacht bij Mij (4:20)
  2. Nu Zet Ik de Wereld op Z'n Kop (3:35)
  3. Ik Hou van Jou (3:14)
  4. Ik Wil Naar Amsterdam (2:55)
  5. Als Alles Wat Je Zegt Echt Waar Zou Zijn (4:09)
  6. Wat Echte Liefde Is (3:30)
  7. Jong voor Altijd (3:15)
  8. Het Had Ook Anders Kunnen Zijn (4:04)
  9. Liefde Zonder Eind (4:03)
  10. Scheiding (3:55)
  11. Je Moet Hem Laten Gaan (4:33)
  12. Kon Ik Maar Even bij Je Zijn (4:42)
avatar van Madonna
Ik vind Gordon een toffe gast. Ik mag 'm wel. Ik heb ooit een praatje met hem gemaakt. Hij heeft zelfspot en heerlijke humor, daar houd ik van! Dit album ken ik en er staan een paar fantastische liedjes op. "Blijf je vannacht van mij" is een mooi gevoelig liedje, prachtige tekst en heel goed gezongen. Idem voor "Ik hou van jou" zo'n oud songfestival liedje. "Als alles wat je zegt echt waar zou zijn" ook prachtig. Eigenlijk vind ik alle liedjes goed.

-4-

'Kon Ik Maar Even bij Je Zijn' is en blijft een prachtig nummer.
De rest ken ik naar mijn gevoel niet.

Kon Ik Maar Even bij Je Zijn, met dit nummer smelten alle chicka's boy!

avatar van Joy4ever
Jantjuh123 schreef:
Kon Ik Maar Even bij Je Zijn, met dit nummer smelten alle chicka's boy!

Het Had Ook Anders Kunnen Zijn

avatar van Bruce Almighty
Eigenlijk geen verkeerd album van Gordon maar ook weer niet heel speciaal, Eigenlijk geef ik het een 2.5* maar omdat de muziek op mijn opa's crematie heeft gedraaid en omdat ik 2.5* zowieso net iets té min vindt doe ik dat niet.

* * *

avatar van rudiger
Ik mag die hele vent niet maar Kon Ik Nog Maar Even Bij Je Zijn is wel een mooi nummer , eerlijk is eerlijk .Waar ie nu mee bezig is slaat werkelijk alles , Los Angeles Voices of zo iets .

Bericht verwijderd. Het kan ook wel wat respectvoller.