Subterranean Masquerade - Suspended Animation Dreams (2005)

Label: The End

1. Suspended Animation Dreams (2:26)
  2. Wolf Among Sheep (Or Maybe the Other Way Around?) (6:27)
  3. No Place Like Home (8:01)
  4. Kind of a Blur (3:13)
  5. The Rock N' Roll Preacher (9:06)
  6. Six Strings to Cover Fear (6:49)
  7. Awake (14:23)
  8. X (4:28)
avatar van snarf349
jammer- deze plaat staat ingedeeld bij de metal- absoluut geniaal, wat grunts, wat zang verder zeer muzikaal, melodieus, luister hier graag naar. ondek iedere keer weer wat nieuws.
4,5 *

avatar van snarf349
weinig reacties, jammer.
laat jezelf `ns verassen en luister hier `ns naar.

avatar van rushanne
Jawel, Snarf. Ik heb hem recent ontdekt doordat ik steeds meer into Novembers Doom geraak. En aangezien Paul Kuhr ook hierop zijn vocalen gebruikt, had ik hem voor een paar dollar besteld bij The End.

Weergaloze plaat, de afwisseling viert hoogtij. geen enkel nummer heeft iets wat een ander ook heeft, en nergens slaat de verveling toe. Het is nog te vroeg voor een 5 * maar hij neigt er al wel naar

avatar van rushanne
Jawel, ik moet er toch aan geloven, 5* ! Wat een afwisseling, alleen het nummer No PLace Like Home alleen al rechtvaardigt de aanschaf van deze prachtplaat.

avatar van rushanne
En toch blijft het jammer dat niemand dit kent???

avatar van mulver64
Vandaag de heruitgave binnen gekregen. Ik was bang dat hij ergens in verkeerde handen terecht was gekomen, want hij heeft er 2 maanden over gedaan vanuit Israel.
Ik kende de band alleen van de latere albums, maar dit klinkt inderdaad heerlijk afwisselend.
Ik ben geen groot grunt liefhebber, maar zoals het hier gebruikt wordt kan ik het prima waarderen.