Tyga - The Gold Album: 18th Dynasty (2015)

Label: Last Kings

7. Pure Luxury (4:59)
  8. Wham (3:19)
  9. Pleazer (4:18)

met Boosie Badazz

10. Hollywood Niggas (3:32)
  11. 4 My Dawgs (3:56)

met Lil' Wayne

12. Bloodline (4:26)
Down for a min klinkt wel lekker. Weinig gast artiesten vindt ik een pluspunt. Verder verwacht ik niet veel van het album naar 1x luisteren

avatar van Ralph.
Ik vond Hotel California een verrassend lekker album. Hier verwacht ik niet veel van, maar ik vind dit serieus één van de vetste album covers ever.

Echt een rommeltje deze release, toen de hype er was stelde hij het album alsmaar uit, nu de hype volledig weg is brengt hij het uit het niets uit op Spotify. Het is niet eens te koop op itunes. Heel jammer dit, ik kan echt niet naar 160kbs muziek luisteren... Beste track is Pure Luxury en ik vind de cover al van de eerste minuut erg vet, doet ook denken aan Watch the Throne.

avatar van Silky & Smooth
Inderdaad vrij rommelig en inspiratieloos. Het lijkt alsof Tyga er niet helemaal in is geslaagd de stijl neer te zetten die hij wilde neerzetten. De muziek is niet onaangenaam, maar ook niet echt boeiend. Het tweede deel is nog redelijk te pruimen met Pleazer, 4 My Dawgs (al is het een zwakke Lil' B rip-off), Bloodline en dikke uitschieter Pure Luxury.