Meek Mill - Dreams Worth More Than Money (2015)

Label: Maybach

1. Lord Knows (5:18)
  2. Classic (2:47)

met Swizz Beatz en Jeremih

3. Jump Out the Face (2:41)

met Future

4. All Eyes on You (3:43)

met Chris Brown en Nicki Minaj

5. The Trillest (4:35)
  6. R.I.C.O. (3:17)

met Drake

7. I Got the Juice (2:55)
  8. Ambitionz (3:57)

met August Alsina

16. Main * (3:06)

met Jeremih

Eindelijk

all eyes on you gelekt, mooi nummer

avatar van Delars
Laat maar komen!

avatar van Holla
Die met Drake is keihard

avatar van Joe D
Straks even beluisteren. Toch wel zin in.

avatar van carero
Openingstrack is in ieder geval uitstekend te doen

lord knows is idd een lekker nummer!

Pullin Up

avatar van TheLegacy
Classic, damnnn wat een heerlijke beat van Bangladesh en eindelijk een Swizz Beatz feature waar hij op thuishoort! Oja en die flow van Rick Ross op Been That ook heerlijk, beetje J-Kwon Tipsy stijl.

avatar van Joe D
Heb er inmiddels 2 luisterbeurten op zitten, en ik vind hem (nog) niet zo krachtig als Dreams & Nightmares. Slecht is het zeker niet, dus ik ga 'm nog een paar keer beluisteren.

avatar van Delars
TheLegacy schreef:

Idd die flow van Ross is echt lekker daar.

iemand de bonus tracks al geluisterd? Vind R.I.C.O En the trillest echt heerlijk

avatar van carero
Kan dit zeker waarderen

FRIPI
Draak van een album!

avatar van Silky & Smooth
Eén van de betere rappers van Maybach en sowieso één van de plezierigste rappers om een heel album van op te zetten. Net als zijn vorige album is alles gewoon weer in orde. Prima producties, raps en artiesten. Ondanks dat Meek Mill mij meestal positief opvalt vind ik hem niet echt uniek en dat is meteen het minpuntje aan dit album.

avatar van nedbed
Rick Ross op Been That Wat een baas. Misschien dit album maar eens checken, want die track met Drake is ook wel fijn.

KanyeWestGOOD
Noem me maar een hitjesbitch maar Stand up staat hier gewoon zwaaaar op repeat! Lekker laidback beatje, goed refreintje, aangename flow! I hit it first....RAY J!!!

avatar van Silky & Smooth
Zou Drake zijn verse op R.I.C.O. zelf geschreven hebben?

avatar van Joe D
Nope. Ene Quentin Miller heeft hem geschreven.