Severed Heads - City Slab Horror (1985)

Australiƫ
Electronic / Avant-Garde
Label: Ink

1. Spasm (0:21)
  2. Spastic Crunch (2:52)
  3. Spitoon Thud (4:42)
  4. 4.W.D. (3:11)
  5. Ayoompteyempt (3:11)
  6. The Bladders of a One Thousand Bedouin (2:54)
  7. Now, an Explosive New Movie (3:49)
  8. Guests (5:28)
  9. We Have Come to Bless the House (3:57)
  10. Cyflea, Rated R (3:35)
  11. Goodbye Tonsils (4:15)
  12. Voices of the Dead (5:27)
avatar van RogerV
Ik ken We Have Come to Bless the House van de Orbital back to mine en dat is echt een heerlijke downtempo electro track

avatar van King of Dust
Ik ging zojuist naar dit album en zag dat ik dit album een 0.5 had gegeven. Dat moet een ongeluk zijn geweest want dit is echt een prachtig album. Hele vernieuwende muziek van een van de diepste bands uit de alternatieve hoek. Sommige nummers klinken als eerste indruk als pure onzin, maar zijn echte groeiers. Er staan ook hele aparte meesterwerken op (Guests, Goodbye Tonsils), want waar vind je een sfeer vergelijkbaar met deze nummers in de muziek? Heel apart, maar uitstekend album. Het blijft boeien.

avatar van John Doe
King of Dust schreef:
Heel mooie en speciale nummers die je noemt idd. Ik zou dan Music Has The Right To Children van Boards of Canada gaan luisteren.