Editors - All Sparks (2006)

Label: BMG

1. All Sparks (3:15)
  2. Come Share the View (4:43)
  3. Find Yourself a Safe Place (2:56)
  4. Time to Slow Down (3:03)
  5. French Disko (2:26)
avatar van Raydo
Wat is dit een geweldige EP zeg! Ik kan niet wachten tot er een nieuw album van de Britten uitkomt!

_raindrops
Leuke EP inderdaad, betere nummers dan op The Back Room als je het mij vraagt, maar kan zijn dat dat komt doordat ik dat album te vaak heb gehoord nu. Ben ook wel benieuwd hoe ze het er met hun tweede album vanaf brengen.

Kid A(cid)
De French Disko reïnterprentatie (het origineel komt van Stereolab) is goed gedaan!

avatar van ðe waan
Huh? Editors die Stereolab doen? Ik zou er bijna naar op zoek gaan.

Da's net zoiets als Dick Laan die een boek van Umberto Eco verpinkeltjet.

avatar van titan
titan (crew)
herman schreef:
Da's net zoiets als Dick Laan die een boek van Umberto Eco verpinkeltjet.

Heb je de versie van Editors al gehoord dan? Het is best een geslaagde cover (aldus deze grote fan van Stereolab).

Ik weet niet, ik heb het niet zo op de stem van Tom Smith. Het is best een goede versie, maar ik vind het origineel echt van de buitencategorie. Zit zo'n enorme drive en emotionele geladenheid in dat nummer. Mijn vergelijking was wel wat overtrokken...

avatar van titan
titan (crew)
Dat laatste ben ik zeker met je eens. ik zou zo'n vergelijking bewaren voor het geval Anton aus Tirol een apres-skiversie van het nummer zou maken

Laten we hopen dat dat ons bespaard blijft.