Grand Theft Auto: Vice City, Vol. 4 - Flash FM (2003)

Label: Sony

1. DJ Toni Introduction (0:39)
  2. Hall & Oates - Out of Touch (4:10)
  3. Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds (4:05)
  4. Michael Jackson - Billie Jean (4:52)
  5. The Outfield - Your Love (3:14)
  6. Talk Talk - Life's What You Make It (4:25)
  7. Bryan Adams - Run to You (3:54)
  8. Wang Chung - Dance Hall Days (3:38)
  9. DJ Toni Mid Party Announcement (0:38)
  10. Go West - Call Me (4:56)
  11. Lionel Richie - Running with the Night (4:10)
  12. Laura Branigan - Self Control (4:01)
  13. INXS - Kiss the Dirt (3:49)
  14. Yes - Owner of a Lonely Heart (0:29)
  15. DJ Toni Outro (1:09)
  16. Blox Radio Commercial (1:09)
  17. Just the Five of Us (2:21)
Hoewel de spellen uit de GTA-serie niet tot m'n favoriete games horen, vond ik Vice City heel erg speciaal. Natuurlijk is de vrijheid geweldig, maar vooral de sfeer is perfect getroffen. De fan-tas-tische soundtrack draagt daar natuurlijk aan bij, en het is niet voor niets dat men 7 cd's op de markt heeft gebracht. Klein minpuntje van deze cd is het ontbreken van "Japanese Boy" en "Video Killed the Radio Star", wat ik altijd de leukste Flash FM nummers heb gevonden.

avatar van Daan
Gaaf, maar mijn Vice City verleden begon niet zo lang geleden. Ik heb het voor het eerst gespeeld toen hij uit kwam voor op de Microsoft-doos.

Flash FM vond ikzelf niet zo heel erg leuk. Maar ik had nog een vraagje. In het spel zijn er tussen de liedjes dialogen van zogenaamde dj's. Weet jij of die dialogen er ook op staan. Als dat zo is dan verwijder ik mijn stem want dan is het een heel andere cd.

Niet alle praatjes en commercial-breaks staan op de cd's. Degene die wél aanwezig zijn heb ik bij de tracklist geschreven, zie "DJ Toni Introduction", "DJ Toni Mid Party Announcement" etc.

Geef mij maar Rrrradio Espantoso.

avatar van Daan
Ze zijn allemaal wel erg leuk.

Feeder
Ik vond deze radiozender beter in gta3 (overigens nog steeds de beste game uit de reeks).

Erg mooi radio stations is dit in VC. Heb deze echt vaak gedraaid. 1 ding is alleen raar, het nummer "Video Killed the Radio Star" van de Buggles hoor je wel in Vice City. Maar hij staat niet op de soundtrack zelf. Erg jammer vind ik dat.

Super mooi radiostation in VC