The Prodigy - The Night Is My Friend EP (2015)

Dance
Label: Take Me to the Hospital

1. Get Your Fight On [Re Eq] (3:43)
  2. Awol (Strike One) (2:59)
  3. Rhythm Bomb [Edit] (3:15)

met Flux Pavilion

4. Rebel Radio [René LaVice's Start a F*****g Riot Remix] (5:05)
  5. The Day Is My Enemy [Caspa Remix] (3:30)
avatar van FunkStarr
AWOL (Strike One) is wel heel tof, onbegrijpelijk dat juist deze track het album niet gehaald heeft. Hij duurt wel erg kort met een krappe 3 minuutjes. Had best wel 2 minuten langer gekunt. De rest van de Remixes zijn redelijk maar niets bijzonders. Leuk EP-tje maar alleen de moeite waard vanwege AWOL. Één van de beste Prodigy tracks van de laatste jaren vind ik.

avatar van Kos
Kos
Nee, vind die juist een stuk minder dan de rest.

avatar van FunkStarr
Ok, ik vind zelf bijvoorbeeld Get Your Fight On maar een vervelende track, en Rhythm Bomb hoort wat mij betreft bij het slechtste wat ze ooit gemaakt hebben. AWOL klinkt tenminste onvervalst als Prodigy met een soort van oldschool randje eraan, plus als die knallende gitaar riff met keiharde breakbeat eronder erin komt zit ik bijna te juichen op m'n stoel. Zo hoor ik ze persoonlijk het liefst.