Lorne Balfe - Terminator Genisys (2015)

Score
Label: Skydance

1. Fate and Hope (3:57)
  2. Better Days (3:05)
  3. Work Camp (3:37)
  4. Bus Ride (2:03)
  5. Sarah & Kyle (4:36)
  6. Alley Confrontation (2:33)
  7. Sarah Kicks Ass (1:53)
  8. Cyberdyne (3:40)
  9. Still After Us (2:52)
  10. Come with Me (3:42)
  11. John Connor (2:55)
  12. It's Really Me (2:36)
  13. Alcove (2:17)
  14. I am More (2:40)
  15. If You Love Me You Die (5:52)
  16. Judgment Day (2:56)
  17. Family (3:14)
  18. Fight (3:01)
  19. Sacrifice (4:21)
  20. Guardianship (3:26)
  21. What If I Can't? (4:23)
  22. Terminated (2:00)
avatar van thomzi50
Duidelijk geïnspireerd op Zimmers werk - met wie Balfe ook meer dan eens samenwerkte, en die ook als 'executive producer' bij het geheel betrokken was - maar helaas mist Balfe toch wel de kwaliteit van Zimmer. Het klinkt als een verzameling outtakes van 'The Dark Knight': niet onaardig, dus, veel kundig opzwepende strijkers, veel droevige pianotoontjes, veel 'explosies' van geluid (altijd gevolgd door een stilte of een langgerekte uithaal) - maar nee, verrassend is deze score nergens. De flinke speelduur helpt dan ook weinig.