Youth Lagoon - Savage Hills Ballroom (2015)

Alternatieve titel: A Collection of 10 Songs

Label: Fat Possum

1. Officer Telephone (3:02)
  2. Highway Patrol Stun Gun (4:10)
  3. The Knower (3:26)
  4. No One Can Tell (3:51)
  5. Doll's Estate (3:53)
  6. Rotten Human (4:28)
  7. Kerry (3:55)
  8. Again (3:45)
  9. Free Me (3:35)
  10. X-Ray (2:42)

avatar van coldwarkids
Dit album doet me een beetje denken aan Windmill. Vooral het nummer Kerry.

avatar van Elbow
Geen slecht album van Youth Lagoon maar ik mis toch de aanstekelijke sound die te vinden was op hun debuutplaat 'The Year of Hibernation' Nog altijd een fantatische album trouwens. Blijf je naar luisteren. Zoals Coldwarkids komt te zeggen, dit lijkt meer op een nieuw 'Windmill' album! Maar dat is uiteraard geen slechte referentie

avatar van coldwarkids
Elbow schreef:

Precies! Het debuut was ook geweldig! Heel sfeervol album. Het tweede kon me niet echt pakken, dit album gelukkig wel.