David Sanborn - Time and the River (2015)

1 stem

Jazz
Label: Okeh

1. A la Verticale (5:22)
  2. Ordinary People (5:13)
  3. Drift (4:36)
  4. Can't Get Next to You (4:32)

met Larry Braggs

5. Oublie Moi (4:45)
  6. Seven Days Seven Nights (5:51)
  7. Windmills of Your Mind (4:58)

met Randy Crawford

8. Spanish Joint (4:23)
  9. Overture from the Manchurian Candidate (2:26)
  10. Little Church (2:45)
avatar van Broem
Wat ben ik eind jaren 80 begin jaren 90 idolaat geweest van het soort fusion waar Sanborn groot mee is geworden. Heb er een kast vol van. Tijd heeft dat afgevlakt en m'n smaak is geëvolueerd Toch zijn er behoorlijk wat albums uit die tijd blijven hangen. Er wordt vaak knap gespeeld maar de scheidslijn tussen elevator muziek en goeie fusion is soms klein. Toch weet Sanborn mij met dit album voldoende te boeien. Loepzuivere productie, voldoende afwisselend en prachtige ballad met een van mijn favoriete zangeressen van weleer, Randy Crawford. Still going strong.

avatar van Jordipordie
En waar is je smaak naartoe geëvolueerd?