Scarface - Deeply Rooted (2015)

Label: BMG

1. Intro (0:59)
  2. Rooted (3:37)

met Papa Reu

3. The Hot Seat (4:13)
  4. Dope Man Pushin' (3:17)

met Papa Reu

8. Do What I Do (4:25)

met Nas, Rick Ross en Z-Ro

9. God (4:52)

met John Legend

10. Keep It Movin' (4:49)

met Avant

14. No Problem (2:55)
  15. Outro (0:58)
  16. Exit Plan * (4:36)

met Akon

17. Mental Exorcism * (3:39)
  18. I Don't Know * (4:31)
bennerd
Kan niet wachten om Do What I Do te horen. Scarface, Rick Ross en Z-Ro op één track is een briljante chemie. Nas haalde eveneens eerder het beste uit Rick Ross. Kan niet slecht worden.

Heerlijk album dit! Scarface heeft echt een rustige en goede flow. En de beats sluiten daar mooi op aan.

Die track met Rozay Nas en Z-Ro is echt heerlijk. Zelfde voor Keep it movin. Maar er zijn nog meer goede tracks.

Ben eigenlijk wel verbaast dat er zo weinig reacties op dit album zijn bij de comments.

avatar van Silky & Smooth
Scarface is één van mijn favoriete rappers en hij is ook één van de weinigen die steeds met hetzelfde trucje weg weet te komen. Sterker nog, op No Problem probeert hij wat anders en dat ik vind ik het minste nummer. Zijn flow is weer lekker, de beats van N.O. Joe zijn weer fijn en zelfs de corny refreintjes passen weer goed. Prima album!

avatar van Rhythm & Poetry
De verrassing van dit jaar. De rapper die al een aantal keer zijn pensioen aankondigde, Scarface dus, rapt hier geweldig op strakke beats. Dit album geeft mij een geweldig gevoel.

avatar van soer1988
chill album, niks is mee!

Heerlijk album! Had voordat dit album uit kwam niet veel meer naar Scarface geluisterd. Dit album verrast mij positief; iedere keer als ik het weer luister. Je moet wel van rustige tracks houden......

bennerd
Fuck You Too ? Z-Ro is de beste refreintjesrapper die er is. Wat een genie, die man.