Somniac One - Synthetic 4ms (2015)

Dance / Electronic
Label: Meta4

1. Perpetual Motion (6:49)
  2. Mechanics (6:47)
  3. Sonic Runs (5:21)
  4. Limited Minds (5:51)
avatar van Joeri_000
Voor industrial hardcore is deze EP redelijk up-tempo. Degelijk, goed gebalanceerd en mooie sferen.
Genoeg op te ontdekken. Als liefhebber van TOA, Ophidian, Fracture 4, Mindustries etc. zeker een aanrader. Met name de 1e 2 tracks zijn heel sterk. Niet te chaotisch, fijne voicesamples voegen ook iets toe.

in 2016 verscheen er een nog een 2trackrelease op het Love Hz label

avatar van Hellblazer
Sterke EP inderdaad. Blijkbaar had ik er nog niet op gestemd, maar deze is wel (een kleine) vier sterren waard. Positieve uitschieter is het flashcore-achtige Mechanics. Lijkt qua stijl ook meer op haar vorige EP. Overige tracks zijn gewoon degelijk, maar ook weer niet memorabel.

De tweetracker op Love Hz was ook fijn, maar ik krijg het idee dat we geen supersnelle flitstracks meer zullen horen van deze onbekende persoon. En dat is mijns inziens best jammer.