My Robot Friend - Dial 0 (2006)

Electronic / Pop
Label: Soma

1. 23 Minutes in Brussels (3:09)
  2. Dial 0 (2:47)

met Crasta Yo

9. Dead (4:34)

met Autojulie 3000

10. Rapture (5:15)
  11. Electric Pants (3:24)

met Jay Kaufmann

Electro_
Echte Electronic kun je het niet noemen eigenlijk, daar is het veel te veelzijdig voor. Sterker nog: In One More Try zingt niemand minder dan Antony van Antony & The Johnsons!

Een hoop bliepjes en computergeluiden waar je van moet houden, maar voor mensen die niet vaak Electronic luisteren zou dit best wel een erg leuk album kunnen zijn. Ga straks de rest beluisteren, maar ben heel tevreden over dit album tot nu toe!

One More Try met Antony vind ik erg geslaagd (alles wat die man aanraakt wordt goud). Ook de nummers 23 Minutes in Brussels en Dial 0 vind ik lekkere nummers.
Een album waar ik maar eens achteraan moet gaan.

Erg leuk album, favorieten zijn One More Try en The Cut! 4,5*

avatar van musicfriek
Ik ken alleen het nummer The Good Part en dat klinkt erg spannend.
Ben erg benieuwd naar het nummer met Antony (mijn HELD!) natuurlijk.

Hmmm, hier ga ik ook zeker achteraan, lijkt me fijn album.

Edit: draai nu het nummer met Antony. WAUW!!!!
Nu ben ik helemaal benieuwd naar dit album!

Electro_, je hebt me verslaafd gemaakt aan dit album vrees ik.
Helemaal goed dit. Heerlijke electro-pop zoals je het ook wel eens tegenkomt op de Lektroluv-verzamelaars.
Zo kan ik de zomer wel ingaan

Electro_

Zo, de samples klinken geweldig! En dat terwijl ik niet eens echt een electro bewonderaar ben...

Ik ga dit album toch maar even aanschaffen binnenkort!
Heerlijke, vrolijke en levende deuntjes.

Wel een melig plaatje dit, mn. de 'cover' van Blondie's Rapture.

Luistert lekker weg, maar heel bijzonder is het ook niet. Toch 3,5*.

avatar van hpvmars
Lekkere elektropop. Gisteren ook de cd binnen met als opschrift o.a. DO NOT EAT. Droge humor net als de cd zelf.

best wel vermakelijke plaat dit